| ورود
 
محصولات » نرم افزارهای عمومی » نرم افزار پخش مویرگی چهارشنبه,04 مرداد, 1396
 نرم افزار پخش مویرگی کاکتوس کمينه

نرم افزار پخش مویرگی

کاکتوس

نرم افزار پخش مويرگی کاکتوس مشتمل بر شش قسمت است که عبارتست از: انبارداری، خريد و فروش، حسابداری مالی، صندوق و دفتر چک. مجموعه اين قسمت ها به صورت يک برنامه يکپارچه عمل می کند.

علاوه بر این، امکانات ویژه ای جهت پخش مویرگی در این برنامه تعبیه شده است از جمله این امکانات می توان به این موارد اشاره کرد:

تعریف منطقه بندی و مسیر بندی مشتریان

تعریف ارتباطات مشتریان با بازاریاب ها

تعريف درصد کميسيون هر بازارياب

تعريف عوامل پخش

تخصیص جایزه در فاکتورفروش

گزارش های تفکیکی و سرجمع فروش و ... 

تمامی قسمت های این نرم افزار بصورت یکپارچه عمل می کنند، بدین صورت که از قسمت های انبارداری، خرید و فروش و چک و صندوق می توان سند حسابداری صادر نمود و با رجوع به سند حسابداری می توان اطلاعات مربوط به سند را رویت و ویرایش نمود.

قسمت خرید و فروش علاوه بر بخش حسابداری با بخش انبار و چک و صندوق نیز مرتبط است، مثلا با صدور فاکتور فروش، حواله انبار صادر می شود و با انتخاب نحوه پرداخت مورد نظر در فاکتور فروش قبوض دریافت صندوق، چک و یا هر دو و همچنین سند حسابداری مربوط به فاکتور و نحوه تسویه حساب به دنبال آن صادر می گردد.

امکانات و نحوه عملکرد هر يک از اين شش قسمت در زیر آورده شده است. در ابتدا امکانات ویژه پخش مویرگی توضیح داده می شود و سپس توضیح امکانات بخش های اصلی نرم افزار آمده است.

 

امکانات ويژه

نرم افزار پخش مويرگی

امکانات ویژه نرم افزار پخش مویرگی در قسمت های انبارداری و خرید وفروش برنامه کاکتوس گنجانده شده است. توضیحات بخش های انبارداری و خرید و فروش به انضمام امکانات ویژه پخش مویرگی در قسمت مربوطه آمده است.

امکانات ویژه نرم افزار پخش مویرگی عبارتند از :

تعريف شهرهای مختلف همراه با منطقه بندی هر شهر‌

تعريف بازارياب های مختلف

تعريف مناطق عملياتی هر بازارياب در هر شهر

تعريف درصد کميسيون هر بازارياب

تعريف نرخ های عمده فروشی، خرده فروشی و فروش به همکار برای هر کالا

تعريف عوامل پخش

امکان اختصاص درصد تخفیف ثابت در فاکتور فروش جهت هر طرف حساب

تعریف الگوی تخفیف جهت انواع کالاها و اختصاص آن به هر مشتری

تعیین سقف اعتبار جهت مشتریان برای فروش نسیه

امکان تعیین درصد تخفیف در سطح اقلام فاکتور فروش

تعیین درصد پورسانت برای عاملین پخش

نمایش چک های پاس نشده یک مشتری در هنگام صدور فاکتور

امکان تعیین و تخصیص جوایز فروش برای مشتریان (يک يا چند جايزه در يک فاکتور فروش)

ارتباط کامل سیستم خرید و فروش با سیستم انبار

ارتباط کامل سیستم خرید و فروش با سیستم چک و صندوق و امکان ثبت اطلاعات چک و قبض صندوق در زمان صدور فاکتورها

تفکيک حواله های صادره به صورت تحويل نشده، در دست تحويل و تحويل شده

تهيه برنامه پخش برای مناطق و عوامل پخش مختلف

گزارش‌های متنوع از خرید و فروش و مرجوعی ها با امکان استفاده از فیلترهای مختلف

گزارش‌های فروش و برگشت از فروش به تفکیک تاریخ، شماره فاکتور، بازاریاب، کالا، خریدار و ...

گزارش‌های مختلف خرید و برگشت از خرید به تفکیک تاریخ، شماره فاکتور، کالا، فروشنده و

گزارش کميسيون بازاريابها

گزارش از جوايز فاکتورها

ارائه گزارشات تکميلی براساس نيازمندی های خاص و مورد تقاضای کاربران برنامه

و ...

 

 

 

انبارداری

بخش انبارداری شامل قسمت های اصلی تعریف اطلاعات کالا، ثبت رسید، حواله و تهیه گزارشات کاردکس و موجودی می باشد. طراحی کدینگ کالا به طور کامل در اختیار کاربر است و کاربر می تواند طبقات و سطوح مختلف کالا را در برنامه طراحی نماید.

قسمت انبارداری با قسمت خرید و فروش ارتباط مستقیم دارد بدین صورت که کاربر مجبور به صدور رسید و حواله و سپس فاکتور خرید و فروش نیست بلکه با صدور فاکتور خرید به طور خودکار رسید انبار و با صدور فاکتور فروش، حواله خروج از انبار صادر می گردد.  در واقع تنها با صدور فاکتور خرید و فروش، رسید و حواله های انبار به طور خودکار صادر می گردد و متعاقب آن انواع گزارشات انبار قابل تهیه است.

چنانچه رسید و حواله انبار صادر گردد به دنبال آن فاکتور خرید و فروش نیز صادر می گردد. در این بخش امکانات زیادی جهت ثبت کالا در رسید و حواله تعبیه شده است. کاربر می تواند براساس رسید و حواله های صادره انواع گزارشات کاردکس و موجودی مورد نیاز را تهیه نماید. به علاوه کاکتوس آماده است تا گزارشات جدید و مورد نیاز مشتریان را در برنامه اضافه نماید.

 همچنین در این قسمت امکاناتی مانند عملیات انبارگردانی، صدور رسید اول دوره خودکار، ثبت درخواست خرید و ... موجود است.

 منوی انبارداری کاکتوس در زیر آمده است.

 

 تعریف انبار و کالا و ...

تعریف مراکز انبار به تعداد نامحدود، تعریف انبار به تعداد نامحدود برای هر مرکز، تعریف واحد های اندازه گیری، تعریف واحدهای معادل و ضرایب تبدیل واحد ها به یکدیگر، كد گذاری 4 سطحی کالا حداکثر 30 رقم و حرف براساس استانداردهای ISO ، ثبت بارکد برای هر کالا، تعریف حداقل و حداکثر موجودی برای هر کالا، امکان تعریف مشخصات ویژه مانند رنگ و سایز برای كالاها، امکان تعریف شماره سریال های دستگاه از یک نوع کالا، امکان تعریف کد تولید، امکان کپی نمودن کالاهای یک سطح برای سطح دیگر، امکان تخصیص سرفصل های حسابداری برای هر کالا به منظور استفاده از روش دائمی جهت حسابداری انبار، امکان تعریف نام دوم و نام خارجی برای هر کالا، تفکیک کالاها بر اساس هر انبار یا کلیه انبارها، امکان انتقال اطلاعات کالا از Excel به برنامه. نمایش لیست کالا شامل اطلاعات کد کالا، نام کالا، واحد کالا، طبقات اول تا سوم کالا، قیمت خرید و ...، جستجوی قوی بروی اطلاعات کالا و ارجاع به فرم تعریف کالا از طریق لیست کالا.

 

فرم اطلاعات کالا شامل تعریف طبقات 1 تا 3 و ریز اطلاعات

 

امکانات ثبت رسید و حواله

ثبت انواع رسید و حواله مانند: خرید، ‌فروش، مرجوعی، اول دوره، امانی، انتقالی بین انبارها، تبدیل، تعدیل، تولید، انتقالی به واحدها و ...، صدور رسید اول دوره (تعدادی و ریالی) به طور خودکار براساس موجودی سال قبل، استفاده از چندین روش جهت ثبت کالا در رسید و حواله مانند انتخاب براساس نام، کد، بارکد، پیش کد و ...، نمایش موجودی فعلی در هنگام انتخاب کالا، اعلام هشدار در هنگام رسیدن به کف سفارش، امکان کپی ردیف های یک رسید یا حواله در حواله ای دیگر، چاپ رسید، حواله و برگه خروج کالا، امکانات درج بین اسناد، صدور خودکار سند حسابداری برای انواع رسید و حواله انبار، امكان تعریف و استفاده از بارکد در صدور رسید و حواله انبار

 

فرم ثبت اطلاعات در رسید انبار

 

نمونه فرم چاپی برگه خروج کالا

 

گزارشات انبار

در زیر یک نمونه از گزارش کاردکس مقداری و یک نمونه گزارش موجودی مقداری ریالی نمایش داده شده است.

در فرم تهیه گزارشات انبار تمامی گزینه های لازم برای تهیه انواع و اقسام گزارشات مقداری و ریالی انبار تعبیه شده است. برخی از این گزارشات عبارتند از: انواع گزارشات كاردكس و موجودی مقداری كالا با محدود کردن: تاریخ، ارسال کننده و دریافت کننده کالا، طبقه بندی کالا به صورت کد اول و دوم و سوم و سایر گزینه ها ... ارائه گزارشات به تفكیک هر انبار و سرجمع انبارها ، گزارشات كاردكس و موجودی ریالی به روش میانگین موزون، فایفو و لایفو، گزارش گیری بر اساس بیش از یک واحد اندازه گیری، امکان تهیه گزارشات بر اساس سه واحد متفاوت تعریف شده برای هر کالا به عنوان مثال: متر مربع، کارتن و پالت جهت بازرگانی کاشی و سرامیک، گزارش از كالاهای زير حداقل موجودی‌، کالاهای فاقد موجودی، لیست تحویل گیرندگان کالا و ... تهیه گزارشات براساس مشخصات ویژه کالا مثلا رنگبندی و سایز بندی در پوشاک، و غیره.

 

نمونه گزارش کاردکس مقداری کالا

 

نمونه گزارش موجودی مقداری ریالی کالا

 

فرم زیر امکان تهیه انواع گزارشات انبار را با انتخاب گزینه های مختلف فراهم می کند. محدودیت های موجود را می توان همزمان با هم نیز اعمال نمود. مثلا کالای مورد نظر را از لیست کالاها، انبار مورد نظر را از لیست نام انبارها و محدوده تاریخ را در قسمت مربوطه ثبت نمود و سپس با انتخاب گزارش مورد نظر، ارائه گزارش تنها از کالا و انبار و براساس تاریخ انتخابی خواهد بود.

 

خرید و فروش 

بخش خرید و فروش شامل قسمت های اساسی صدور فاکتور و پیش فاکتور و انواع و اقسام گزارشات خرید و فروش می باشد. در این نرم افزار می توان فاکتور خرید، پیش فاکتور، سفارش مشتری، فاکتور فروش و ... صادر نمود. این قسمت از بخش انبارداری بعنوان زیر ساخت استفاده می کند. به عبارت دیگر انبارداری بخشی از قسمت خرید و فروش است که در آن اطلاعات کالاها، واحدهای اندازه گیری و انبارها تعریف می گردد.

بخش اصلی خرید و فروش، صدور فاکتور خرید و فروش است که در چندین مدل در این برنامه تعبیه شده است. همان طور که قبلا گفته شد، بین فاکتورهای خرید و فروش در قسمت خرید و فروش و اطلاعات رسید و حواله انبار در قسمت انبارداری، یک ارتباط تنگاتنگ وجود دارد. بدین معنی که با صدور رسید خرید یا حواله فروش در انبار به صورت خودکار فاکتورهای خرید و فروش مربوطه در برنامه خرید و فروش صادر می گردد، که این امر به صورت بالعکس نیز صادق می باشد، یعنی با صدور فاکتور خرید یا فروش، رسید خرید یا حواله فروش مربوطه نیز به صورت خودکار صادر می گردد.

بعلاوه این بخش با قسمت حسابداری نیز در ارتباط است و می توان به صورت خودکار اسناد حسابداری فاکتورهای خرید و فروش را از روی فاکتور صادر نمود.

در قسمت گزاشات خرید و فروش گزارشات بسیار متنوعی براساس اطلاعات ثبت شده به صورت تفکیکی و سرجمع می توان تهیه نمود.

امکاناتی چون تعریف بازاریاب، ، تعریف مناطق برای شهرها، تعریف مسیر برای مناطق تعریف شده، تعریف سقف اعتبار برای مشتریان، طبقه بندی مشتریان و تعریف ارتباط مشتریان با بازاریاب ها، صدور پیش فاکتور، سفارش مشتری، فاکتور فروش موقت، تخصیص جایزه در فاکتور فروش، نمونه های متنوع از چاپ فاکتور فروش و ... نیز در این قسمت موجود است.

منوی خرید و فروش کاکتوس در زیر آمده است.

 

تعاریف اطلاعات پایه خرید و فروش

در برنامه خرید و فروش، هم برخی اطلاعات پایه خرید و فروش، تعریف می شود و هم می توان به اطلاعات پایه انبارداری، مانند کالا، واحد اندازه گیری، انبار و ... دسترسی داشت و اطلاعات تکمیلی مورد نیاز را به آن ها اضافه کرد.

برخی اطلاعات پایه مورد استفاده در برنامه خرید و فروش به شرح زیر است :

تعریف بیش از یک قیمت فروش برای هر کالا

تخصیص قیمت ها به مشتریان بنا بر طبقات تعریف شده برای مشتریان

تعریف قیمت فروش ارزی برای هر کالا

تعیین درصدهای مالیات و عوارض جهت محاسبات مالیات بر ارزش افزوده

امکان تعریف مشخصات ویژه مانند رنگ و سایز برای كالاها

امکان تعریف شماره سریال های دستگاه از یک نوع کالا

امکان تعریف نام دوم و نام خارجی برای هر کالا جهت چاپ فاکتور فروش ارزی

تعریف اطلاعات اشخاص شامل: نام، کد، نام موسسه، تلفن (ها)، فاکس، آدرس (ها)، پست الکترونیکی، کد اقتصادی و ...

تعیین سقف اعتبار مشتری و اعتبار اسنادی برای هر مشتری و کنترل هریک

تعریف ارز و نرخ تبدیل ارز برای هر روز

امکان تعریف و طراحی روش های متفاوت تخفیف به مشتری براساس گروه بندی و طبقات تعریف شده

و ...

 

امکانات ثبت فاکتور خرید و فروش

در این قسمت روش های متنوعی برای انتخاب و ثبت سریع تر و آسان تر کالا طراحی شده است که کاربر بنا بر نیاز می تواند از هر روش استفاده نماید این روش ها در فرم های فاکتور خرید و فروش و پیش فاکتور و ... تعبیه شده است زیرا بخش اعظم اطلاعات این قسمت در این فرم ها ثبت می گردد.

امکانات این بخش عبارتند از: صدور فاکتور خرید، مرجوعی و امانی، فاکتور فروش، مرجوعی و امانی، نمایش مانده طرف حساب در فاکتور، تخفیف در ردیف فاکتور خرید و فروش، اضافات و کسورات ذیل فاکتور، تعریف توضیحات پیش فرض ذیل فاکتور، ردیف های نامحدود برای هر فاکتور، تعریف انبار و بازاریاب برای فاکتور، تعریف درصد عوارض و مالیات برای هر کالا و محاسبه خودکار مبلغ مالیات بر ارزش افزوده در فاکتور فروش ، چاپ فاکتور فروش بر اساس فرمت وزارت دارایی، فروش اقساطی و قسط بندی و کنترل عملیات پراخت اقساط، فاكتور خرید بر اساس چند رسید انبار و فاكتور فروش براساس چند حواله انبار، صدور یک فاکتور از چند انبار متفاوت، صدور فاكتور خرید و فروش كالا و خدمات، نمایش مانده حساب و چک های وصول نشده مشتری در ذیل فاکتور فروش

 

نمونه چاپ فاکتور فروش ویژه پخش مویرگی

گزارشات خرید و فروش

در این بخش کاربر می تواند هر ترکیبی از کلیه گزینه های مورد نظر را انتخاب و براساس آن گزارش مورد نیاز را تهیه نماید. نمونه این گزارشات عبارتند از انواع گزارشات خرید و فروش فاکتورها و کالاهای فاکتورها با محدود کردن، تاریخ و شماره فاکتور، نوع فاکتور، مشتری، کالا، شهر، بازاریاب و سایر گزینه ها.

امکان تهیه گزارشات پخش با امکان انتخاب یک یا چند مسیر و انتخاب یک یا چند فاکتور در نرم افزار پخش مویرگی وجود دارد. این گزارش به دو صورت تجمیعی و تفکیکی ارائه می گردد. از این گزارش در زمان خروج کالا از انبار جهت اطلاع از سرجمع هر کالا جهت بسته بندی در ماشین پخش استفاده می گردد.

 تهیه انواع گزارشات فروش، محدودیت های موجود را می توان همزمان با هم نیز اعمال نمود. مثلا کالای مورد نظر را از لیست کالاها، مشتری مورد نظر را از لیست مربوطه و در محدوده تاریخ، تاریخ مورد نظر را ثبت نمود و سپس با انتخاب گزارش مورد نظر (تفکیکی، تجمیعی)، ارائه گزارش تنها از کالا و مشتری و براساس تاریخ انتخابی خواهد بود.

ارائه گزارش سود و زیان فروش برای هر کالا براساس قیمت خرید کالا و همچنین گزارشات فصلی خريد و فروش جهت ارائه به وزارت دارایی با فرمت وزارت دارایی از دیگر گزارشات این قسمت می باشد.

حسابداری

بخش حسابداری برنامه پخش مویرگی کاکتوس براساس تمامی موازین و استانداردهای حسابداری دوبل طراحی و پیاده سازی شده است. در این برنامه کاربر می تواند به صورت کاملا آزاد چیدمان سرفصل ها را انجام دهد و بر اساس این چیدمان اسناد حسابداری لازم را صادر و گزارشات پایه و نیز گزارشات رایج دیگر را استخزاج نماید. به علاوه در این برنامه بخش های دیگری مانند تهیه مغایرت بانکی، طراحی گزارشات سود و زیان و ترازنامه و ... برای کاربری بهتر تعبیه شده است.

تعاریف اطلاعات پایه

امکانات تعریف سر فصل ها :

تعریف گروه حساب ها 2 رقمی، سرفصل های كل 4 رقمی، معین 8 رقمی،‌ تفضیلی 15 رقمی در سه مدل شناور، مقید به یک یا چند معین، تعریف مراکز هزینه 8 رقمی، تعریف اعتبارات 8 رقمی، تعیین ماهیت حساب ها، امکان کپی سرفصل های تفضیلی یک معین برای معین دیگر در مدل تفضیلی مقید به یک معین، ثبت توضیحات برای هر سرفصل و نمایش توضیحات ذخیره شده در هنگام تهیه گزارش از سرفصل مربوطه، امکانات چاپ تمامی سرفصل ها و یا قسمتی از آنها.

امکانات ثبت سند حسابداری

ثبت اطلاعات سند و ردیف های سند، درج و حذف سند حسابداری، جستجوی سریع سرفصل های کل و معین و تفضیلی در حین صدور سند، نمونه های متفاوت چاپ سند، چاپ متوالی اسناد، تعریف شرح های ثابت برای ردیف های اسناد، قطعی کردن دستی یا خودکار اسناد، اسناد موقت و قطعی شده، تعریف امضا کنندگان ذیل سند، لیست اسناد، كپی یک ردیف یا كلیه ردیف های سند در سند دیگر،

سند مركب ماهانه و روزانه جهت ثبت دفاتر قانونی، بستن حساب های موقت، صدور خودکار اسناد افتتاحیه و اختتامیه، امکان ویرایش اسناد افتتاحیه و اختتامیه خودکار، صدور سند حسابداری ارزی .

گزارشات حسابداری

در قسمت تهیه گزارشات کاربر می تواند با انتخاب یا عدم انتخاب انواع و اقسام گزینه ها ترکیب بسیار متنوعی از گزارشات مختلف را به دست آورد. نمونه این گزارشات عبارتند از:

گزارش دفاتر روزنامه، کل، معین و تفضیلی

گزارشات ترازهای كل ( 4 ، 6 و 8 ستونی )

گزارش تراز معین و تراز تفضیلی

گزارش مانده حساب اشخاص

( ارائه کلیه گزارشات فوق با محدود کردن: تاریخ و شماره سند، سرفصل حساب ها، مرکز هزینه و اعتبار مورد نظر، نمایش مانده از قبل، اسناد قطعی و غیر قطعی)

ارائه صورت حساب مشتری و چاپ آن با عنوان دلخواه، نمایش کالاهای ثبت شده در فاکتور همراه با تعداد و قیمت واحد در صورت حساب با انتخاب کاربر

ارائه گزارشات دفتر روزنامه و دفتر کل براساس اسناد روزانه و ماهانه

مرور حساب ها در سطوح مختلف حساب از بالاترین سطح به پایین تر سطح و بالعکس

ارجاع به سند حسابداری با کلیک بروی شماره سند مورد نظر از طریق گزارشات دفاتر حسابداری

گزارش سود و زیان بازرگانی و ترازنامه مطابق با استانداردهای حسابداری

گزارش از اسناد ارزی به تفکیک هر سرفصل

در فرم اصلی تهیه گزارشات حسابداری تمامی گزینه های لازم جهت ارائه گزارش فراهم است تا کاربر با انتخاب گزینه ها و محدودیت های مورد نظر گزارش دلخواه را به دست آورد.

 

چک و صندوق

قسمت چک و صندوق شامل دو بخش اصلی است: یکی ثبت اطلاعات مربوط به وجوه نقد و دیگری ثبت اطلاعات مربوط به اسناد می باشد.

در قسمت وجوه نقد می توان اطلاعات قبض های دریافتی و پرداختی صندوق را ثبت نمود و براساس قبوض ثبت شده گزارشات مربوطه را تهیه نمود.

در قسمت اسناد کلیه اطلاعات مربوط به ثبت اسناد دریافتی و پرداختی شامل چک، سفته، حواله های بانکی و ... را می توان ثبت نمود. این قسمت دارای گزارشگیری قوی براساس کلیه اطلاعات ثبت شده است. امکان چاپ چک های پرداختی نیز در این قسمت تعبیه شده است.

امکاناتی چون صدور رسید دریافت و پرداخت، صدور سند حسابداری خودکار از جمله امکانات این نرم افزار می باشد.

ثبت اطلاعات وجوه نقد

امکانات این قسمت عبارتند از: تعریف صندوق به تعداد نا محدود، ورود اطلاعات دریافت و پرداخت صندوق شامل: نوع قبض، نام صندوق، نام صندوقدار، دریافت کننده / پرداخت کننده وجه، تاریخ، مبلغ و توضیحات مورد نیاز، امکان ثبت قبوض صندوق ارزی با امکان تعریف ارز و نرخ تبدیل ارز برای هر تاریخ، چاپ رسید دریافت و پرداخت صندوق در سه نسخه گیرنده، صندوقدار و حسابداری،

گزارش قبوض صندوق

در این قسمت می توان گزارش مورد نظر از قبوض صندوق را تهیه نمود این گزارش می تواند با انتخاب گزینه های تاریخ، نام صندوق، نام دریافت کننده، پرداخت کننده، انتخاب ارز مورد نظر، نام صندوق دار و . . . تهیه شود. جستجوی سریع قبوض صندوق و جستجوی قوی روی گزارشات ارائه شده از دیگر امکانات این بخش می باشد.

ثبت اطلاعات اسناد

امکانات این قسمت عبارتند از : تعریف اطلاعات حساب های بانکی شامل: نام حساب، شماره حساب، شعبه، شهر و ...،  تعریف دسته چک برای حساب های جاری،  ثبت کلیه اطلاعات چک های دریافتی و پرداختی و سایر اسناد (چک پول، تضمینی، حواله بانکی، سفته و...) شامل: شماره دفتر، شماره سریال، شماره چک، شماره حساب، تاریخ سررسید، شعبه، نام بانک، شهر، مبلغ، دریافت کننده، پرداخت کننده، وضعیت، توضیحات و ...

امکان ثبت چک های امانی دریافتی و پرداختی، تعریف وضعیت های مختلف چک از جمله در حساب اسناد دریافتی یا پرداختی، در جریان وصول، وصول یا پرداخت شده، برگشت خورده، باطل شده، عودت داده شده، خرج شده، چک روز و وصول نقدی

چاپ چک با امکان تعریف انواع پیکربندی برای هر حساب، انواع راس گیری چک های دریافتی و پرداختی، امکان ثبت اطلاعات چندین چک بصورت گروهی، امکان کپی اطلاعات یک چک برای چک دیگر، انجام عملیات خرج چک، واگذاری اسناد به بانک و ... به صورت گروهی از دیگر امکانات این نرم افزار است.

نمونه چاپ شده اطلاعات چک به روی برگه چک بانک صادرات

گزارشات اسناد

در فرم اصلی تهیه گزارشات چک کاربر می تواند هر ترکیبی از کلیه گزینه های برنامه چک را انتخاب و براساس آن گزارش مورد نظر را تهیه نماید. نمونه این گزارشات عبارتند از: گزارش از چک های دریافتی و پرداختی به تفکیک انواع گزینه های انتخاب نوع چک، نام حساب بانکی مورد نظر، نام بانک، وضعیت چک، محدوده تاریخ شامل انتخاب تاریخ سررسید، تاریخ ایجاد اطلاعات، تاریخ ویرایش اطلاعات و یا تاریخ وصول چک، محدوده انتخاب نام دریافت کننده و پرداخت کننده مورد نظر و ... امکان مرتب سازی گزارشات به طور دلخواه،

امکاناتی مانند اعلام سررسید چک های دریافتی و پرداختی در هنگام ورود به برنامه، تعیین تعداد روزهای مورد نظر قبل از سررسید جهت اعلام سررسید نیز در این برنامه تعبیه شده است.

گزارشی از چک های دریافتی با انتخاب نام یک مشتری در محدوده تاریخ مورد نظر در زیر نمایش داده شده است.

تصویر زیر فرم اصلی تهیه گزارشات اسناد دریافتی و پرداختی را نمایش می دهد. در این فرم تمامی گزینه های لازم جهت تهیه گزارش مورد نظر تعبیه شده است.

سایر امکانات

عملیات انبارگردانی همراه با رسید و حواله تعدیل و مغایرت آخر دوره به طور خودکار، قابلیت ارتباط برنامه با دستگاه های بارکد خوان، امکان ثبت درخواست های کالا و درخواست های خرید، ثبت خودکار اطلاعات ردیف درخواست كالا در درخواست خرید، ثبت خودکار اطلاعات ردیف درخواست خرید كالا در يک يا چند سند رسيد انبار قبلی يا جدید، عملیات کنترل اسناد انبار جهت گزارش از اشکالات ثبتی کاربر، امکان رسید کالاهای متفاوت به انبارهای متفاوت در یک سند رسید انبار و امکان خروج کالاهای متفاوت به انبارهای متفاوت در یک سند حواله انبار، ثبت سفارش مشتری و فاکتور فروش موقت، ثبت اطلاعات قراردادها، ثبت اطلاعات محموله، فاکتورفروش موقت،صدور پیش فاكتور همراه با کلیه امکانات صدور فاکتور و نیز امکان تبدیل پیش فاکتور به فاکتور فروش و ...

تهیه گزارشات از ثبت سفارشات مشتری و فاکتورهای فروش موقت و پیش فاکتور به صورت کلی و جزئی شامل اطلاعات کالاهای ثبت شده در هر یک.

طراحی فرمت چاپی فاکتور فروش در مدل های متفاوت، تنظیم صدور خودکار و نیمه خودکار سند حسابداری برای فاکتورهای خرید و فروش و همچنین تنظیم صدور قبوض صندوق و چک براساس نحوه تسویه انتخاب شده در فاکتور.

در این برنامه کلیه امکانات بارکد شامل: ثبت بارکد در تعریف کالا، انتخاب کالا از طریق بارکد در رسید و حواله، نمایش بارکد در فرم ها و چاپ های موجود، انتخاب بارکد کالا جهت تهیه گزارشات و ... موجود می باشد.

  

 بانک اطلاعاتی نرم افزارهای عمومی کاکتوس
نرم افزارهای مالی اداری کاکتوس

نرم افزارهای مالی اداری کاکتوس، در مدل های عمومی و جامع، تحت بانک اطلاعاتی SQL Server عرضه می شود.

برای گردش کارهای سنگین، بانک اطلاعاتی SQL ، مطمئن و کارآمد است. به عنوان مثال، بانک اطلاعاتی SQL SERVER در برابر آسیب هایی چون قطعی برق و... ایمنی بالایی دارد.

نرم افزار های عمومی و جامع کاکتوس،تحت بانک  SQL SERVER ،می توانند تحت شبکه و به صورت چند کاربره کار کنند.

نرم افزارهای مالی اداری کاکتوس